söndag 3 oktober 2010

Japan

Hej mina vänner!
Nu var det ett tag sedan jag skrev i min blogg. Jag har varit på resa i Japan, ett helt fantastiskt land på många sätt, ordningen, artigheten och så många vackra platser! Men resan var än mer speciell... jag och numera min man vigde oss på Svenska ambassaden i Tokyo den 9 september. Helt i hemlighet! Inte likt mig att kunna vara tyst...
Klänningen är i råsiden och jag har givetvis gjort den själv. Från början var det en hellång modell som skulle vara fylld med tyll men det kändes lite opraktiskt att ta med sig.
Utsiktsvy över Tokyo.
Tokyos tv-torn... en kopia av Eifeltornet men lite högre.
Sakébehållare.
Bambuskogen i Kyoto.
Det kommer garanterat fler bilder framöver. Har varit på många fina konsthallar och platser som måste visas. Alla intryck ska bara smältas en smula.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar