onsdag 16 november 2011

Tiden springer fram...

Foto: Carina Karlsson copyright 2011
Just nu virkar jag till KROMAS julutställning... det blir väggdekorationer, en pall och kanske en lampa...

   
Foto: Carina Karlsson copyright 2011
Den andra advent har Karin Meijer julmarknad i Ramdala Gamla skola, jag hoppas jag ska hinna göra lite nya julkulor tills dess...

Foto: Carina Karlsson copyright 2011

För några veckor sedan var jag med textilkursen på Vävmässan i Glimåkra. Massa nytt material köptes in. Jag handlade reflextråd, undra vad det blir för snyggt virkat med det?
Foto: Carina Karlsson copyright 2011
Lövet väntar fortfarande på att bli smyckat...det får nog bli efter jul, för nu är det julmarkander och Formex för hela slanten som gäller...

Foto: Carina Karlsson copyright 2011
...och så är min barnvagnsmobil med soffpotatisar på väg att få en ny lycklig ägare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar